dijous, 2 d’octubre del 2008

Bateig Ramon





Pel davant i pel darrera

1 comentari:

MIREIA ha dit...

quina taula mes llarga!!!ahir tb vaig dinar en aquesta sala xo n'erem 11 persones...res a comparar!!

avui estic a l'ermita q nete tenia reunió. Estic tot sola que Paqui ha baixat al poble a fer cosetes...tota l'ermita per a mi soleta!!!

me fa una mica de yuyu, pq avui fa vent i estic al mig de tot i com a unica companyia tinc a la mare de deu de la pietat!!!ella me protegira!!!

quan sera la propera trobada falduda??pa sant lluc???encara q jo en aixo de la fira no podre fer gran cosa...
aaahhh!!en lo tema este de la fira vaig parlar en angelina de la cambra arrosera i me diu:
-pos jo conec a una d'ulldecona q sons pares tenen un forn pero ella viu a fora...se diu carme guax...
- no voldras diu carme gauxachs- li vaig dir jo.
- ai si, es q lo seu apellido es molt complicat- va dir.me.
- pos si es amiga meua!!

me tu, traballant me trobo en gent q coneix a los de granollers...ja ja ja!!me va dir q pujaria en vatros a vore la fira, i ja vaig quedar en ella q me la presentarieu.

si es que elmundo es un panyuel i mes a n'estes terres...

bueno, continua en la meua solitud a la serra de godall...

muks a tots!!!

mireia